(Go: >> BACK << -|- >> HOME <<)

پرش به محتوا

بحث کاربر:RAMINKHAZAI135: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جزبدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۲۲: خط ۱۲۲:
با تشکر [[کاربر:Janam.fadaye.iran|Janam.fadaye.iran]] ([[بحث کاربر:Janam.fadaye.iran|بحث]]) ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۳۳ (UTC)
با تشکر [[کاربر:Janam.fadaye.iran|Janam.fadaye.iran]] ([[بحث کاربر:Janam.fadaye.iran|بحث]]) ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۳۳ (UTC)


:درود و عرض ادب خدمت شما عزیز دلم. آقا محسن مردی، یکی از کاربران قدیمی، متبحر، کاربلد و مسلط این دانشنامه است اما فراموش نکنیم که ایشان دیوانسالار است و همانند بسیاری از دیوانسالاران و مدیران فعال، با مشغله ها و پیامهای بسیار زیادی مواجه است و الحق و الانصاف، حجم بالای کار میتواند هر انسانی را کم حوصله کند. البته قبول دارم که پشت کامپیوتر، کمی تندمزاج میشود ولی با توجه به شناختی که از شخصیت خود ایشان دارم، مرد جوان پرشور و بااستعداد و باسواد و به قول معروف بچه باحال است. اما اگر اختلاف نظرتان با هر کاربری، حتی اگر دیوانسالار باشد، به حدی است که ممکن است با مذاکرات اولیه حل نشود میتوانید موضوع را از طرق دیگری که در رهنمودهای همین دانشنامه توضیح داده شده پیگیری بفرمائید چرا که رسیدگی به اختلافات و شکایات نیز قسمتی از وظایف بخشی از کاربران مشخص است. اما پیشنهاد میکنم که پیش از طرح شکایت، رهنمودها را با دقت مطالعه بفرمائید چرا که پاسخ بسیار ی از پرسشها در آنجا آمده است. ضمن اینکه مقاله مورد نظر جنابعالی نیز دارای ایراداتی است که میتوانید درصورت صلاحدید اصلاحش کنید تا عزیزانی که مسئولیت حذف را بعهده دارند حذفش نکنند زحمات باارزش شما به هدر نرود. هر چند که حتی اگر حذف شود هم در شرایطی، قابلیت بازیافت را خواهد داشت و جای نگرانی نخواهد بود. موید باشید. [[کاربر:RAMINKHAZAI135|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''خزائی''' <big><sup>رامین</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:RAMINKHAZAI135|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۱ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۹:۳۸ (UTC)
: درود و عرض ادب خدمت شما [[کاربر:Janam.fadaye.iran|عزیز دلم]]. [[کاربر:Mardetanha|آقا محسن مردی]] یکی از کاربران قدیمی، متبحر، کاربلد و مسلط این دانشنامه است اما فراموش نکنیم که ایشان دیوانسالار است و همانند بسیاری از دیوانسالاران و مدیران فعال، با مشغله ها و پیامهای بسیار زیادی مواجه است و الحق و الانصاف، حجم بالای کار میتواند هر انسانی را کم حوصله کند. البته قبول دارم که پشت کامپیوتر، کمی تندمزاج میشود ولی با توجه به شناختی که از شخصیت خود ایشان دارم، مرد جوان پرشور و بااستعداد و باسواد و به قول معروف بچه باحال است. اما اگر اختلاف نظرتان با هر کاربری، حتی اگر دیوانسالار باشد، به حدی است که ممکن است با مذاکرات اولیه حل نشود میتوانید موضوع را از طرق دیگری که در رهنمودهای همین دانشنامه توضیح داده شده پیگیری بفرمائید چرا که رسیدگی به اختلافات و شکایات نیز قسمتی از وظایف بخشی از کاربران مشخص است. اما پیشنهاد میکنم که پیش از طرح شکایت، رهنمودها را با دقت مطالعه بفرمائید چرا که پاسخ بسیار ی از پرسشها در آنجا آمده است. ضمن اینکه مقاله مورد نظر جنابعالی نیز دارای ایراداتی است که میتوانید درصورت صلاحدید اصلاحش کنید تا عزیزانی که مسئولیت حذف را بعهده دارند حذفش نکنند زحمات باارزش شما به هدر نرود. هر چند که حتی اگر حذف شود هم در شرایطی، قابلیت بازیافت را خواهد داشت و جای نگرانی نخواهد بود. موید باشید. [[کاربر:RAMINKHAZAI135|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''خزائی''' <big><sup>رامین</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:RAMINKHAZAI135|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۱ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۹:۳۸ (UTC)

نسخهٔ ‏۱ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۹:۴۴

خوش‌آمدید


محل درج پیام شما:
....




در خصوص صفحه دکتر قناعتی

با احترام من با توجه به نظرات شما صفحه را نغییر دادم ممنون میشم راهنماییم کنیدو صفحه را حذف نکنین. با تشکر Fgolmahi (بحث) ‏۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۶:۰۰ (UTC)پاسخ

کاربر:Azadiazadi کاربر:Shahnamk درود بر شما عزیز دلم. ظاهرا فراموش فرمودید با همان اکانتی که تغییر را انجام داده اید پیام بدهید جناب آزادی عزیز. از شما بعید بود قربان. ضمناً بنده هیچ اصراری به ماندن یا حذف مقاله ندارم. هر طور که صلاح میدانید عمل بفرمائید. ما هم تابع اوامر شما عزیز دل و دیگر بزرگواران هستیم. موید باشید خزائی رامین (گفتگو) ‏۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۳۳ (UTC)پاسخ
درود بر گرامی خزائی عزیز متوجه منظور شما نشدم اما بررسی کردم مقاله مورد نظر به نظر من دارای سرشناسی بود و خواستم به نظر سنجی بفرستم اما بعد از بازگردانی الگوی حذف شما ساخت نبح با خطا مواجه شد و نگاه کردم دیدم جناب شهنام آنرا به پیش نویس ارسال کرده‌اند. آیا منظور شما از اکانت این بود که اکانتها زاپاس هستند؟ Azad Talk ‏۱ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۹:۵۷ (UTC)پاسخ
درود بر شما. در رابطه با مقاله که جسارتا با فرمایش حضرتعالی موافق نیستم چون همانگونه که استحضار دارید بیشتر به رزومه سازی شبیه بود تا مقاله ای کامل. اما حتی اگر فرض کنیم که نظر جنابعالی در این باره محرز باشد، اگر سرشناسی حاصل شود حذف نخواهد شد چون مدیران حذف کننده نیز مثل جنابعالی کاربلد و مسلط هستند. اما اینکه چگونه میشود یک ویکی بان کاربلد و مسلط و فعال مثل جنابعالی کار با توینکل را بلد نباشد و با یک اکانت زاپاس هم پیام بدهد و از بنده راهنمائی بخواهد چه معنائی میتواند داشته باشد؟ یا باید فرض کنم که جناب آزادی عزیز با بنده مزاح فرموده اند یا همان است که خودتان فرمودید. آیا احتمال سومی هم هست که بنده متوجه نشده ام؟ خزائی رامین (گفتگو) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۵:۲۴ (UTC)پاسخ
درود و با اجازه صاحب خانه ارجمند و کاربر:Azadiazadi عزیز احتراما ابتدا عرض کنم حق با صاحب خانه گرامی است و مقاله رزومه بوده و نیاز بود حذف و یا به پیش نویس منتقل گردد و اگر حتی همانگونه که میفرمایید سرشناسی داشت به آن شکل نباید به نبح ارسال شود چون رزومه بود، اما واقعا با بررسی که این مقال باعث آن شد اگر خودم جای جناب صاحب خانه ارجمند بودم شما را زاپاس خود میدانستم. به هر روی برای روشن شدن مطلب و رفع سوء تفاهم میتوان در وپ:بازرسان کاربر تقاضا نمود تا موضوع روشن شود پس جناب خزائی گرامی محبت فرموده برای درخواست بازرسی اقدام فرمایید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۶:۰۸ (UTC)پاسخ
درود بر جناب خزائی احتراما من هم با شهنام عزیز موافقم درخواست بازرسی دهید ضمنا ندانستن عیب نیست نپرسیدن عیب است بنده نه دیده بودم و نه شنیده بودم بلکه از ساعت ارسال و نبودن پیام ارسال به پیش نویس متوجه شدم باید چیزی فعال شود و ارتباطی به تجربه بنده ندارد که البته بند هنوز شاگرد شما و جناب شهنام و سایر دوستان قدیمی هستم خواهشمند است اینجا را نگاه بفرمایید. Azad Talk ‏۱ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۱۴ (UTC)پاسخ
کاربر:shahnamk کاربر:Azadiazadi درود و احترام مجدد بر هر دو عزیز دلم، بله، ندانستن عیب نیست، اما ارائه دسترسی ویکی بانی به کسی که رهنمودهای اولیه را نمیداند هم کار پسندیده ای نیست. با اجازه جناب آزادی عزیز، اوامر جناب شهنام مطاع شد. موید باشید. خزائی رامین (گفتگو)
درود جناب خزائی حتما بازرسی مشخص می کند که متاسفانه در مورد بنده اشتباه فرمودید اما عجیب اینکه شما با این همه تجربه و سابقه کافی بود به مقاله های من نگاه می کردید متوجه تفاوت آنها با این مقاله می‌‌شدید اگر هم لازم بود همین مقاله را به صورت درست خودم میساختم چه نیازی به زاپاس داشتم؟ سرشناس بود من هم که گشت خودکار دارم . ضمنا اکنون راهکار ارسال به پیش نویس که شهنام عزیز استفاده کرده بودند را یادگرفته و فعال کردم بد نیست شما هم فعال کنید چون به صورت پیش فرض وجود ندارد و همه مسائل از آنجا آغاز شده کاربر:Jeeputer/moveToDraft موفق باشید. Azad Talk ‏۲ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۸:۲۲ (UTC)پاسخ
خزائی رامین (گفتگو) ‏۲ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۶:۳۳ (UTC)پاسخ

حل مشکل حذف سریع مقاله مجید سجادی

سلام اسم من مسعود است و میخواهم بدانم مشکل حساب مجید سجادی کجا است تا برطرف بشود و اینکه کجا دقیقا مشکل دارد لطفا به من اطلاع بدهید Masoud sepahi bhl (بحث) ‏۳ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۶:۳۱ (UTC)پاسخ

درود بر شما پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از حذف مقالات شما که مطمئنا برایشان زحماتی را نیز محمل شده اید، پیش از هرگونه اقدامی، ابتدا رهنمودهای: چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، سرشناسی، وپ:سرشناسی (افراد)، وپ:زنده، وپ:راهنمای یک‌خطی سرشناسی، وپ:سیاست حذف، وپ:شیوه‌نامه، وپ:اولین، وپ:خودآموز، وپ:آموزش سریع، وپ:درخواست راهنمایی، وپ:پرسش‌های رایج، وپ:فهرست فیلم‌های آموزشی را با دقت مطالعه بفرمائید و درصورت تمایل نام خود را در فهرست شاگردان ثبت نمایید. همچنین مقاله مورد نظر شما دارای سرشناسی نبوده و بیشتر رزومه سازی شباهت دارد. لازم به ذکر اینکه نباید خودتان برچسب را بردارید چرا که ممکن است شامل قاعده سه برگردان شوید. همچنین اگر با توضیحات بنده قانع نشدید میتوانید از نظر سوم استفاده کنید. موید باشید. خزائی رامین (گفتگو) ‏۳ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۵۹ (UTC)پاسخ
کاربر:Arash، درود بر آرش گرامی. اگر درباره نقض قانون سه برگردان و اصرار عزیز دلمان بر ماندن مقاله ای که فاقد سرشناسی است نظر بدهید سپاسگزار خواهم شد. خزائی رامین (گفتگو) ‏۳ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۸:۴۴ (UTC)پاسخ

درخواست انتقال به نظرخواهی برای حذف مقاله بهزاد خلج

با سلام خدمت جناب خزایی عزیز.

لطفا در صورت صلاح دید شما مقاله بهزاد خلج را برای نظر خواهی برای حذف نامزد کنید تا دیگر کاربران نظر بدهند برای حذف مقاله.

با تشکر از شما جناب مهندس. Fateme014 (بحث) ‏۱۸ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۸:۰۰ (UTC)پاسخ

با درود و احترام، مدیران حذف کننده همگی از کاربران باتجربه و مسلط دانشنامه اند و حتی اگر در اینگونه برچسب زنی ها خطائی هم صورت گرفته باشد، این عزیزان خطاها را اصلاح خواهند نمود. بنابراین اگر سرشناسی احراز شود جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود چرا که در اینصورت صفحه خواهد ماند. موید باشید خزائی رامین (گفتگو) ‏۱۸ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۰۵ (UTC)پاسخ
با تشکر از شما Fateme014 (بحث) ‏۱۸ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)پاسخ

محمد اکبری

درود. در مقاله محمد اکبری گویا خرابکاری یا ویرایش‌های نادرستی صورت گرفته بود که باعث شده بود مقاله به کلی عوض شود. من مقاله را به سالم‌ترین نسخه برگرداندم (که در این حین برچسب حذف شما هم برداشته شد). خواستم در جریان ماجرا باشید. با سپاس از وقتی که برای گسترش و پیشرفت دانشنامه می‌گذارید. آرین بحث ‏۱۹ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۵۱ (UTC)پاسخ

درود و سپاس از عنایتتان بسیار کار خوبی گردید موید باشید ♥ خزائی رامین (گفتگو) ‏۲۰ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۳۰ (UTC)پاسخ

درود؛ از ۲۰ اکتبر برابر با ۲۸ مهر فرایند رأی‌گیری برای انتخابات چهاردهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور چهاردهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/393 مراجعه کنید.

با احترام

درود بر شما. سپاس از عنایتتان ♥ خزائی رامین (گفتگو)

حذف سریع زنان کارآفرین ایران

جناب خزائی صفحه زنان کارآفرین ایران، بر اساس مقالات پژوهشی در این زمینه نوشته شده است. همچنین لیستی که در آن آورده شده است، تعدادی از زنان کارآفرین ایرانی هستند، آنها چه سرشناسی داشته باشند چه نه، جزو زنان کارآفرین هستند. با این وجود اگر اصلاح این لیست از حذف مقاله جلوگیری می‌کند شما بفرمایید که اصلاح انجام شود. ‌BanuIrani (بحث) ‏۸ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۶:۲۹ (UTC)پاسخ

با درود و احترام و عرض خیرمقدم پیشنهاد میکنم پیش از ایجاد مقاله رهنمودها را مطالعه بفرمائید تا زحمات ارزشمندتان دچار خدشه نگردد چرا که ایجاد تعداد زیادی مقاله به نام افرادی که ممکن است فاقد سرشناسی در دانشنامه نیز باشند این شائبه را ایجاد کند که کاربر ایجاد کننده در حال رزومه سازی برای این اشخاص است. ضمن اینکه مدیران حذف کننده همگی از کاربران متبحر و کاربلد دانشنامه اند و حتی اگر برچسب حذف به اشتباه هم زده شده باشد، ایشان آنرا اصلاح خواهند نمود. بنابراین اگر مقاله ای دارای مشکل نباشد حذف نخواهد شد و جای نگرانی نیست. خزائی رامین (گفتگو) ‏۸ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۶:۵۲ (UTC)پاسخ
سپاس از توضیح شما جناب خزائی. اگر مشکل مقاله وجود اسامی است که ممکن سرشناسی لازم را نداشته باشند آنها را حذف خواهم نمود. سپاس. ‌BanuIrani (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۲۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار صفحهٔ گروه ۲۲ فضانوردان ناسا

اعلان

درود؛ برای مقالهٔ گروه ۲۲ فضانوردان ناسا پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است دلیل ارائه شده چنین است:

مقاله ترجمه نشده به زبان غیر

هرچند که از هر مشارکت سازنده‌ای در ویکی‌پدیا استقبال می‌شود، اما صفحه‌ها ممکن است به دلایل مختلفی از ویکی‌پدیا حذف شوند.

شما می‌توانید مانع حذف این مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات آن رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۴ نوامبر ۲۰۲۳ مصادف با ۳ آذر ۱۴۰۲» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه: برچسب حذف را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است این مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود. Luckie Luke (Talk / C) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۴:۴۲ (UTC)پاسخ

درود بر شما عزیز دلم. این مقاله ترجمه است قربان. جدید نیست. البته ترجمه ناقص است که امیدوارم با کمک دوستان کامل شود. موید باشید. خزائی رامین (گفتگو) ‏۱۵ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۲۹ (UTC)پاسخ

درخواست ویرایش و بازگردانی مقاله پیش نویس:امیر مهدی ادیب موحد

درود و عرض خسته نباشید.

بنده باتوجه که سوالات قابل ملاحظه ای که در محیط نت درباره یک فعال سیاسی و زندانی سابق سیاسی که خود وی و همسر ایشان هر دو زندانی سیاسی بوده‌اند ماه‌ها قبل یک مقاله با ده‌ها سند معتبر ساختم. اما ناگهان بعد از ماه‌ها آن مقاله به هدف(غیر قانونی) حذف مدت‌دار توسط یکی از دیوانسالاران ویکی‌پدیای فارسی به پیش‌نویس برده شد.

یک مبحث اینکه آن دیوان سالار به‌ طور عجیبی مدام درحال تهدید من به عنوان کاربر ویکی‌پیدا هستند که اگر مطابق نظرات سلیقه‌ای ایشان رفتار نکنم دسترسی من را به ویکی‌پیدیا بطور بی پایان قطع می‌کنند درحالی که این عملا خلاف قوانین مدیریتی ویکی‌پیدیا است. لازم به ذکر است دسترسی به اکانت‌های صوری در ویکی‌پیدیا به راحتی توسط شماره‌تلفن‌های مختلف ، سیستم‌های مختلف از کشورهای مختلف با ایمیل‌های مختلف امکان‌پذیر است!

مبحث دیگر اینکه طبق اسناد موجود در صفحات بحث ایشان(مرد تنها) و من(تمام مباحثات را اسکرین‌شات گرفته‌ام و مستند نموده‌ام) ، ابتدا این مقاله قدیمی کاملا قانونی و مستند را با برچسب "بررسی بیشتر" به پیش‌نویس بردند تا شامل حذف مدت‌دار شود و این خلاف قوانین مدیریتی ویکی‌پیدیا بود ، به دنبال اعتراض بنده ، نظرشان تغییر کرد و با یک پیش‌داوری که بعدا متوجه شدند اشتباه بود به من برچسب زدند که من خود آقای پیش نویس:امیر مهدی ادیب موحد هستم ، بعدا نظرشان مجدد عوض شد و گفتند امیر مهدی ادیب موحد شرایط لازم برای مقاله در ویکی‌پیدا را ندارد ، حال با یک نظر جدید می‌فرمایند که نباید بنده برای کمک به کاربران که دنبال اطلاعات درباره یک فرد سرشناس هستند یک مقاله کاملا مستند به نام ایشان در ویکی‌پیدیا ایجاد می‌کردم درحالی که که اساسا این کارکرد یک کاربر است که افرادی را که کاملا می‌شناسند و سرشناس هستند را علاقه‌مندانه بطور مستند و متقن جهت کمک به جویندگان اطلاعات آن شخص سرشناس اطلاعات مستند لازمه را ارائه نماید.

این مطلب هم که اکنون می‌فرمایید حق نداشته‌ام مقاله به نام ایشان به عنوان فردی که شاخص‌های یک فعال سیاسی سرشناس ایرانی را داراست در ویکی‌پیدیا ایجاد نمایم نیز پایه قانونی ندارد، بنده خودم همان اوایل خدمت ایشان عرض کردم که از جایی که این‌جانب هم بیرجندی هستم و هم در ابوظبی همراه ایشان بوده‌‌ام و دیدم در فضای نت سوالات زیادی در باره ایشان هست خواستم تا با توجه به منابع و اسناد موجود که بیش‌از هزار منبع از خبرگزاری‌های مختلف می‌باشد مقاله ایشان را در ویکی‌پیدیا ایجاد نمایم تا کمکی به فارسی‌زبانان شود تا بتوانند فردی را که به دنبال پیدا نمودن اطلاعات بیشتری از ایشان هستند را به‌طور جامع بشناسند اما شخصا تصورم این بود که ۴۰ منبع برای یک مقاله کافی هست.

جالب اینجاست که در ویکی‌پیدیای فارسی هزاران مقاله به نام افرادی کاملا گمنام و غیر مستند موجود است و ایشان آن مقالات را حذف و یا به‌هدف حذف مدت‌دار به پیش‌نویس نبرده‌اند اما این رفتار را با چهره‌های ملی‌گرای ایرانی انجام می‌دهند و این رفتار به عنوان یک مدیر ویکی‌پیدیای فارسی کاملا سلیقه‌ای است.

اتفاقا تهدید چندباره ایشان به قطع دسترسی بنده با این اکانت به ویکی‌پیدیای فارسی برخورد سلیقه‌ای ایشان را با کاربران ویکی‌پیدیا مدلل‌تر می‌نماید، این حق قانونی تمام کاربرهای ویکی‌پیدیا است تا ویکی‌پیدیا به عنوان یک فضای صادق و قابل اعتماد باقی بماند.

از شما خواهشمندم مقاله مذکور پیش نویس:امیر مهدی ادیب موحد را تصحیح نموده و مطالبی که از نظر شما مدلل نیست حذف فرموده و مقاله مذکور را بازگردانی فرمایید.

با تشکر Janam.fadaye.iran (بحث) ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۳۳ (UTC)پاسخ

درود و عرض ادب خدمت شما عزیز دلم. آقا محسن مردی یکی از کاربران قدیمی، متبحر، کاربلد و مسلط این دانشنامه است اما فراموش نکنیم که ایشان دیوانسالار است و همانند بسیاری از دیوانسالاران و مدیران فعال، با مشغله ها و پیامهای بسیار زیادی مواجه است و الحق و الانصاف، حجم بالای کار میتواند هر انسانی را کم حوصله کند. البته قبول دارم که پشت کامپیوتر، کمی تندمزاج میشود ولی با توجه به شناختی که از شخصیت خود ایشان دارم، مرد جوان پرشور و بااستعداد و باسواد و به قول معروف بچه باحال است. اما اگر اختلاف نظرتان با هر کاربری، حتی اگر دیوانسالار باشد، به حدی است که ممکن است با مذاکرات اولیه حل نشود میتوانید موضوع را از طرق دیگری که در رهنمودهای همین دانشنامه توضیح داده شده پیگیری بفرمائید چرا که رسیدگی به اختلافات و شکایات نیز قسمتی از وظایف بخشی از کاربران مشخص است. اما پیشنهاد میکنم که پیش از طرح شکایت، رهنمودها را با دقت مطالعه بفرمائید چرا که پاسخ بسیار ی از پرسشها در آنجا آمده است. ضمن اینکه مقاله مورد نظر جنابعالی نیز دارای ایراداتی است که میتوانید درصورت صلاحدید اصلاحش کنید تا عزیزانی که مسئولیت حذف را بعهده دارند حذفش نکنند زحمات باارزش شما به هدر نرود. هر چند که حتی اگر حذف شود هم در شرایطی، قابلیت بازیافت را خواهد داشت و جای نگرانی نخواهد بود. موید باشید. خزائی رامین (گفتگو) ‏۱ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۹:۳۸ (UTC)پاسخ